liesbethopreis.reismee.nl

El Paradisio!!!

WAU-au-auwwwwww!!! Ben ik blij dat ik nog 51 weken kan reizen doorheen deze prachtige omgevind met de meest vriendelijke mensen in de buurt!!!

Reizen a la #go with the flow# is nog nooit zo flowy gegaan! Ongelofelijk hoe ik hier ben geraakt...

In Cancun en dag met een Duitser en een Spanjaard een dag op het strand doorgebrachtm spaghetti gemaakt en een pintje gaan drinken.

De dag daarna een Duits meisje, Melissa, leren kennen. Zij ''woont' tijdelijk op een camping in Tulum en zei dat ik met haar mocht meegaan. Maar eerst nog gaan shoppen [ hier in plaatselijke winkeltjes met hopelijk airco!] in Cancun, dan een burrito gaan eten en de bus naar Tulum Centro genomen....
Ze ging naar de salsa-les dus ging ik even mee. Lekker de heupen los zwieren en genieten van de eerste salsa...een pintje drinken en de anderen leren kennen, maar uiteindelijk ook te laat om nog naar de camping op het strand te gaan dus bleven we bij de salsa-leraar slapen.
's Morgens rustig aan richting strand gewandeld want er rijden geen bussen naartoe en een taxi is te duur!
Onderweg een jugo [ sapjes van verschillende vruchten] gedronken en helemaal bezweet in een supermarkt gaan winkelen voor eten op de camping.
Komen we daar de baas tegen van de camping en die neemt ons mee met de auto, godzijdank!

Aangekomen op de camping en Waaauuuwww!!! Hemel op aarde!
Alles is buiten, de keuken de wc's, douches....back to basic komt hier wel van pas!!!
Ik moet wel nog wennen aan het feit dat je hier geen wc-papier in het toilet mag gooien, maar in een vuilbakje erlangs moet gooien...

Een Italiaanse kerel, David, werkt nu een tijdje op de camping en is toevallig een zeer goede chef in de keuken! Dus voor op zo'n basic camping te zitten heb ik hier gegeten zoals in een 5-sterren restaurant! Verse pasta, risotto met groentjes en daarnet zelf chili con carne gemaakt. We koken gewoon met het eten wat we hebben met iedereen, super!

Gisteren een dag op het strand doorgebracht en gewandeld tot aan het wilde strand, waar geen hostels meer zijn, maar gewoon niks! Heerlijk!

Vandaag met een Duits meisje en Nederlander naar ruines gegaan.
Er reden geen bussen en een taxi is te duur dus hebben we gelift en dat ging super vlot! Met ons drie vooraan op 1 zetel van een vrachtwagen en achterin in een pick up en gewoon bij mensen met een Mexicaans deuntje op de achtergrond, heerlijk!

In coba hebben we dan de ruines bezocht die in de jungle lagen, naar boven geklommen en een prachtig uitzicht over de jungle!!!
Daarna verder gelift naar de 'çenotes' waar we 'per ongeluk'gratis binnen zijn gereden met onze lift.
Een cenote is een waterplas in de grotten, maar niet zomaar een waterplas, een heldere blauwe plek met visjes en een springplank van 5 meter en eentje van 8 meter....
Super akelig, maar toch de sprong van 5m gewaagd, adrenalinestootje!!! haha

Nu nog 2 dagen relaxen, zondagavond is het salsafeestje op het strand en maandag trek ik richting Belize.

Bedankt voor alle gelukbrengers die ik heb gekregen want ze brengen me ongelooflijk veel geluk!!! Ben super blij dat ik de stap heb gezet om deze reis te maken en heb nog geen spijt, ben zelfs blij dat ik 51 prachtige weken in het vooruitzicht heb!

Ohja, aan diegene die ik verteld heb dat ik wel met iemand in een busje wil rondtrekken... De Italiaanse chef gaat er eentje kopen! Hadden een vet volkswagenbusje gezien, maar de prijs is te duur....en daarbovenop moet je dan nog alles kopen voor daarbinnen...
Dus heb ik beslist om mijn reis alleen verder te zetten zonder busje... wie weet wie of wat kom ik nog tegen eh!

Foto's op;

https://picasaweb.google.com/lh/sredir?uname=117321638061239200116&target=ALBUM&id=5780438534514527009&authkey=Gv1sRgCP-qjOj706rFlwE&feat=email

Reacties

Reacties

Zus

Waaaauuuuuw, klinkt super de luxe ( basic ) cool!! Ik kon alleen maar denken, "ik wil foto's zien" terwijl ik mij zelf al vanalles aan het voorstellen was... En toen de link eronder, joepi! Maar hij werkt niet. Als het bij iemand lukt, let me know! Dus het blijft bij een beeld in mijn hoofd, maar dat ziet er ongelooflijk goed uit! Have fun en blijf af en toe straaltjes zon en plezier naar hier sturen! Dikke kus zus x

hildegarde

el paraiso ..... alleen al door je verhaal te lezen worden we blij!

Liesbeth

aiaiai die foto's....laat me maar weten als je ze niet kan openen dan moet ik een andere manier zoeken.
Heb ze in picasa gezet...ik zoek verder als het zo niet lukt.... Besos!!!

Dorien

Lieve Liesbeth, net je geweldige verhaal gelezen. Op deze regenachtige dag in la belgique brengt dit wel even zon in huis! Ben blij dat de gelukbrengers zijn werk doen! Zo zie je maar je krijgt wat je verdient :)

Ik krijg de foto's helaas pindakaas ook niet geopend, ik moet inloggen op picasa. Kan het zijn dat je een 'beschermde' URL hebt doorgegeven. Er bestaan blijkbaar instellingen om je link privé te delen. Misschien dat het daardoor niet werkt.

Enjoy baby! xxx Dorien

T Hilde

Liesbeth, super dat het je zo bevalt. Je maakt ons stikjaloers, maar het is je van harte gegund.

Tine

Alles wat ik kan zeggen is: NICE! Net zoals tante Hilde ben ik ook jaloers, geniet ervan met volle teugen! X

Ilse

Hey Liesbeth!

Echt superleuk om te horen dat je het daar zo naar je zin hebt! Geniet er maar van en ik volg alvast je verhalen op de voet!
kus,

Ilse

Marjolein

Hellow Liesbeth!

Je hebt het daar precies ECHT wel naar je zin!
Ik ben blij dat de eerste week goed is meegevallen!
Dat er nog veel van die weken mogen volgen :)
Veel plezier ginder!

XXX Marjolein

Gwen

HOW SEG, wat een superleuk verhaal, zit hier gewoon met een glimlach achter mijne pc. Chique dat je zo aan het genieten bent, doe zo verder hihi :-)

Michèle

Amai Liesbeth!! Dat klinkt daar als een leven zonder stress en elke dag veel zon en een super lach!

Ik geniet van hier een beetje mee achter mijn laptopje! GENIET er nog heeeeeel erg veel van!!! En hou ons op de hoogte!! xxx

T. Chris

Hé Liesbeth, zo'n weekje Mexico is nu al een heel verhaal! Da 's het leven toch wel hé...
Tof dat we je via deze weg mee kunnen volgen en zo een stukje mee genieten van al het moois daar... !
Veel plezier :) x

Je vrouwelijke liefste

Piesbeth!

Wat jammer dat de foto's niet werken. Ik lees uw verhalen en ik kan enkel denken: wat doet ze het fantastisch daar! Geniet er nog van! You rock!

xx

Dorien

Hi iedereen,

Normaal gezien zijn de foto's via deze link bereikbaar: https://picasaweb.google.com/117321638061239200116/Mexico?authkey=Gv1sRgCP-qjOj706rFlwE&

Even knippen en plakken in de zoekbalk en je kan genieten van een Liesbeth op een zonovergoten strand. Enjoy! ;)

Liesbeth

Well Thanks Dorien!
Binnenkort verhalen en fotos van Belize wat totaaaaal niet klopt in het plaatje van Centraal-Amerika! Binnenkort meer nieuws.... Besos xxxx

Dorien

Dorien says you're welcome ;)

hanne Geutjens

Pft liesbeth ! Ik heb zonet je blog ontdekt en nu al beslist om te stoppen met lezen. T'is hier een druilerige en koude zondagnamiddag met schoolwerk en ik wil ook ... mexico, apen, coctails, stranden, zweten en avontuur !!! Zucht !

Disfruta guapa !

Dieter

Hey Liesbeth, wat een geweldig avontuur tot nu toe!!
Ik zou direct op het vliegtuig willen stappen ha ha!
Nog vele leuke en spannende uitstapjes!! Groetjes uit het herfstige België.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!