liesbethopreis.reismee.nl

Hasta luego Guatemala...

Een maand geleden stak ik de grens over van Belize naar Guatemala...

Mijn Lonely Planet waarschuwde me al...don,t be surprised if you hear yourself saying, I will have to come back and do that next time.

Ik dacht toen niet dat ik het zou zeggen, maar na een maand rond te reizen in dit prachtige land, moet ik toegeven dat ik het toch moet zeggen!

Guatemala, het land van de maïs, heeft me verrast door zijn overweldigende mooie natuur, de traditionele, lokale bevolking die zoveel moeite doet om te overleven in hun eigen land en de meest aangename medereizigers waarmee ik de mooiste, beste, verdrietige, grappige, ongelooflijke,...ervaringen mee heb mogen delen!

Ik vind het dan ook jammer om te vertrekken uit Guatemala, maar ik weet zeker dat er nog zoveel mooie plekken op me wachten en dat er ook daar vriendelijke locals zullen zijn en fijne reizigers waarmee ik minstens evenveel plezier zal maken!

Honduras....here I come!!!

Laughing

Reacties

Reacties

Dorien

Klinkt als een aanrader! Zalig om te lezen! Geniet er maar van! grts

mia reynders

Ik zou willen, dat ik nu met u aan het meereizen was.
Dan kon ik alles met mijn eigen ogen zien en meebeleven....Ik kan alleen maar zeggen... doe zo verder en geniet maar verder!!!
Ik weet niet of je het al weet, maar ons Lieve en Caroline Swerts zijn zwanger. Ik heb al sinds september een vervangster.

grtjs mia

Liesbeth

Oh wat fijn om dat te lezen! Van Karolien wist ik het al...
Alle nieuwtjes zijn altijd welkom, en daar ben jij de beste in eh Mia! Bedankt!

Marjolein

Hey Liesbeth,
Geniet nog van al de mooie dingen die je ziet, mensen die je ontmoet...
Ik volg je verhalen nog steeds.
Groetjes,
Marjolein

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!